Vođenje knjigovodstva i računovodstva

Zahvaljujući našem dugogodišnjem iskustvu (više od 20 godina!) i neprekidnom stručnom usavršavanju, te usvajanju novih tehnologija možemo Vam ponuditi kvalitetnu i pravovremenu uslugu, te odgovoriti na sve izazove koji se pred nas postave.

Često je vođenje poslovnih knjiga jedna od onih aktivnosti koje poduzetnicima oduzimaju dragocjeno vrijeme i resurse, jer zakonodavac želi znati što više o vama i vašem poslovanju u svrhu bolje naplate poreza.

Kako bi vam pomogli u “šumi” propisa i zahtjeva, prepustite vaše poslovne knjige nama!

Zatražite ponudu!

Računovodstvene i administrativne usluge

Kako bi pravne osobe mogle poslovati i djelovati u okviru zakonskih propisa, uredno vođenje poslovnih knjiga je nužno po sili zakona ali ujedno i radi uspješnog vođenja poslovanja te donošenja kvalitetnih poslovnih odluka.

Osnovni okvir funkcija računovodstva pokriva:

U slučaju specifičnih zahtjeva, uslugu možemo prilagoditi potrebama i očekivanjima klijenta.

Usluge obračuna plaća

Ovisno o zahtjevima i potrebama klijenata, obračun plaća može biti integralni dio cjelokupne usluge vođenja poslovnih knjiga ali i kao zasebna usluga za sustave koji ne mogu ili ne žele samostalno raditi tu vrstu aktivnosti.

Usluge obračuna plaća obavljamo u skladu sa propisima o porezu na dohodak i drugim propisima koji uređuju područje plaća i ostalih osobnih primanja te obveznih doprinosa iz i na plaće u Republici Hrvatskoj na način i u rokovima koji zadovoljavaju zakonske propise koji uređuju ovaj dio poslovanja.

Usluga obračuna plaća uključuju:

U slučaju specifičnih zahtjeva kod obračuna plaće, uslugu možemo prilagoditi potrebama i očekivanjima klijenata.

Izvještavanje

Zakonom je propisana određena vrsta i dinamika izvještavanja, no različiti izvještaji mogu poslužiti i za ispravno i pravovremeno donošenje poslovnih odluka.

Vrste izvještaja i izvještavanja:

U slučaju specifičnih zahtjeva kod vrste i sadržaja izvještavanja, možemo se prilagoditi očekivanjima klijenata.

Poslovno i financijsko savjetovanje

Poslovne ideje su odlične za pokretanje projekta, no često na tom putu stoje vidljive i “nevidljive” prepreke koje mogu značajno utjecati na uspješnost projekta. Kao najčešći problemi i zamke u poslovanju gotovo uvijek se pojavljuju problemi s financijama i kompliciranim zakonodavstvom (porezi i pravilnici).

Tvrtka MED-OR održavanje d.o.o. Vam od samog početka pokretanja poslovnog pothvata (otvaranje tvrtke ili realizacija projekta) može pomoći sa stručnim znanjem i višegodišnjim iskustvom:

Javite nam se radi inicijalnog sastanka kojeg možemo obaviti u maksimalnoj diskreciji kod Vas ili kod nas.

Kontrola vođenja poslovnih knjiga

Koliko ste sigurni da Vam knjigovođa vodi poslovne knjige na ispravan i zakonski propisan način? Možete im vjerovati na riječ, možete pretpostaviti da im je u interesu imati Vas za klijenta, možete vidjeti kako redovito polaze edukacije i imaju sve relevantne časopise…

Vođenje poslovnih knjiga je komplicirano i traži veliku razinu znanja i predanosti. Greške u vođenju poslovnih knjiga su moguće i dešavaju se s vremena na vrijeme, što i nije problem ako se pravovremeno uoče i isprave.

No, što je s greškama ili propustom jer se neki propis krivo shvatio ili s greškom koje Vaš knjigovođa nije svjestan?

Takva greška može stvoriti velike poslovne probleme u obliku kazne, izgubljenog vremena, izgubljenih poslova… situacija koja u ovo vrijeme recesije nije nimalo poželjna.

Kako bi se takve situacije spriječile, poželjno je jednom godišnje napraviti kontrolu i reviziju vođenja poslovnih knjiga od strane ovlaštenog knjigovođe i/ili nezavisnog knjigovodstvenog servisa.

Nazovite nas radi dogovora suradnje. Posao kontrole vođenja poslovnih knjiga vodimo u maksimalnoj diskreciji i potpuno “nevidljivo” za Vaš knjigovodstveni servis.

Kako i kada promijeniti knjigovođu

Većina poduzetnika krajem godine preispituje svoje poslovne odnose sa stalnim dobavljačima, ugovara nove uvjete za sljedeću poslovnu godinu, planira aktivnosti ali i preispituje loša iskustva te vida rane koje je zaradio tijekom godine.

Jedna od aktualnih tema krajem godine je i preispitivanje da li su poslovni papiri predani na vrijeme, jesu li obračunate sve naknade, porezi, prirezi, trošarine, davanja i slične “odljevne stavke”. Jer ako nisu, država će ih se brzo sjetiti i na njih obračunati maksimalnu kamatu i/ili poneku kaznu.

Poduzetnicima često ostaje “visiti” i misao da li su iskoristili sve porezne i zakonske beneficije te se tu često otvara i pitanje da li se moglo nešto napraviti drugačije kako bi se više zaradilo i dodatno unaprijedilo poslovanje kroz drugačije vođenje poslovnih papira.

Knjigovođa je osoba kojoj se daje povjerenje da vodi poslovne papire i ako ste ikada razmišljali da li je sve ispravno i po zakonu te ste na to pitanje dobili neuvjerljiv odgovor kako je sve to komplicirano za pojašnjavanje i da je “sve je pod kontrolom”, tada je stigao trenutak za preispitivanje odnosa s knjigovođom.

Unatoč nezadovoljstvu, neinformiranosti i osjećaju da za svoj novac ne dobivate adekvatnu i očekivanu uslugu, poduzetnici se često i “boje” mijenjati knjigovođu jer imaju osjećaj kako će im to stvoriti “dodatni posao” i probleme. Ili još gore, osjećaju se taocem svog knjigovođe jer misle kako će on jednim nesmotrenim potezom dovesti tvrtku u velike probleme.

Realnost je potpuno drugačija i promjena knjigovođe nije uopće stresna ni komplicirana ako unaprijed znate što trebate od “starog”, a što od “novog“ knjigovođe.

Prvi korak je uspostaviti kontakt s novim, potencijalnim, knjigovodstvenim servisom i uvjeriti se da znaju svoj posao te da su sigurni u sebe i tu istu sigurnost ulijevaju vama.

Na sastanku s njima, obavezno komunicirajte svoje želje, potrebe i očekivanja ali i dosadašnja iskustva s postojećim knjigovođom te situacije u kojima ste imali problema ili nelagodu.

Novi knjigovođa sugerirat će opseg usluga koji je najprikladniji za vas te pojasniti svaku stavku i opciju što možete očekivati od njih, rokove, odgovornosti i ostale detalje koji će odagnati sve buduće nesporazume i probleme.

Drugi korak u promjeni knjigovođe je dogovaranje datuma prelaska, tj. od kojeg perioda će novo knjigovodstvo početi voditi poslovne knjige.

Idealno vrijeme za prelazak je 01.01. tj. početak godine, jer tako “stari“ servis završava obradu poslovne godine, izrađuje završni račun za tu poslovnu godinu (što ionako moraju napraviti), a “novi” servis će preuzeti ta stanja i unijeti ih kod sebe kao početna stanja.

Kod procesa promjene knjigovodstvenog servisa iznimno je bitno znati kako će novi knjigovodstveni servis unaprijed pripremiti sve korake procesa, pripremiti vam poruke i upute koje trebate autorizirati kod “starog” knjigovođe i obaviti će cijeli proces bez vaše veće involviranosti.

Zatražite ponudu…

…za uslugu vođenja knjigovodstva i računovodstva.

Ispunite obrazac i šaljemo Vam neobvezujuću ponudu na e-mail!
Polja označena zvjezdicom (*) obavezna su za ispuniti.

1 Kontakt podaci

Naziv tvrtke?*

Ime i prezime osobe za kontakt*

E-mail*

Telefon/mobitel

2 Osnovni podaci

Poslovni oblik*

Kojim djelatnostima se bavite?*

Da li ste u sustavu PDV-a?*

Poslujete li s državama u inozemstvu?*

3 Podaci o tvrtki

Broj zaposlenih?*

Okviran broj ulaznih i izlaznih računa mjesečno?*

Posebni zahtjevi od knjigovodstva?

 

Zovite nas

Pitajte nas

Pratite nas

Posjetite nas

2010 - 2018 © MED-OR održavanje d.o.o.

Politika privatnosti